Nazwa | Licencja terminowa |
Opis | Licencja na czas określony (np. 6 miesięcy). Po zakończeniu tego czasu licencja wygasa i należy wykupić następną |
Wsparcie* | Przez cały okres trwania licencji |
Aktualizacje* | Przez cały okres trwania licencji |
Ilość stanowisk | 4 stanowiska |
Dla kogo | Jeżeli zależy Tobie na bezpieczeństwie i natychmiastowym dostępie do aktualizacji |
Przedłużenie | Przez zakup aktualizacji z 10% rabatem |
UWAGI | |
CENA | Sprzedaż wstrzymana |
*Wsparcie
Wsparcie należy rozumieć jako:
- Pomoc e-mail przy instalacji programu
- Pomoc e-mail przy konfiguracji programu
- Pomoc w trakcie korzystania z programu
*Aktualizacje
Dostęp do aktualizacji oznacza:
- Dostęp do aktualizacji zawierających poprawki błędów aplikacji (jeżeli zostaną zgłoszone błędy w działaniu aplikacji, to poprawiamy je tylko w najnowszej wersji programu)
- Dostęp do aktualizacji dostosowujących do zmian w serwisach kurierów lub Poczty Polskiej (czyli, jeżeli kurier lub Poczta Polska zmienią swoje API co uniemożliwi korzystanie z programu, to we własnym zakresie poprawiamy funkcjonalność programu aby umożliwić jego prawidłową pracę)
- Dostęp do nowych funkcjonalności (przez cały czas pracujemy nad rozszerzeniem funkcjonalności programu)