*Wsparcie
Wsparcie należy rozumieć jako:
- Pomoc e-mail przy instalacji programu
- Pomoc e-mail przy konfiguracji programu
- Pomoc w trakcie korzystania z programu
***Przedłużenie
Rabat w wysokości 10% udzielany jest wyłącznie dla klientów, którzy dokonają zakupu w trakcie trwania bieżącej licencji. Aby skorzystać z rabatu, należy przed upływem ważności licencji złożyć zamówienie na stronie LICENCJE.
**Aktualizacje
Dostęp do aktualizacji oznacza:
- Dostęp do aktualizacji zawierających poprawki błędów aplikacji (jeżeli zostaną zgłoszone błędy w działaniu aplikacji, to poprawiamy je tylko w najnowszej wersji programu)
- Dostęp do aktualizacji dostosowujących do zmian w serwisach kurierów lub Poczty Polskiej (czyli, jeżeli kurier lub Poczta Polska zmienią swoje API co uniemożliwi korzystanie z programu, to we własnym zakresie poprawiamy funkcjonalność programu aby umożliwić jego prawidłową pracę)
- Dostęp do nowych funkcjonalności (przez cały czas pracujemy nad rozszerzeniem funkcjonalności programu)
****Ilość stanowisk
Liczbę stanowisk należy rozumieć jako liczbę komputerów / stacji roboczych / maszyn wirtualnych, na których zainstalowana będzie aplikacja. W przypadku wykrycia próby uruchomienia aplikacji na większej liczbie stanowisk, niż dopuszcza wykupiona licencja, nadmiarowe stanowiska będą blokowane.
NIE należy traktować liczby stanowisk jako jednocześnie pracujących użytkowników.
W razie potrzeby możliwe jest dokupienie licencji na kolejne stanowiska.
Wymagania programu
Do poprawnego działania programu ProstaPaczka wymagane są:
- Komputer z zainstalowanym Systemem Windows 7 lub nowszym
- Zainstalowany Microsoft .NET Framework 4.6.2 lub nowszy
- Minimum 128 MB wolnej pamięci RAM
- Najnowsza wersja programu współpracującego (Subiekt GT / Subiekt nexo / Sello / Wapro Mag)
Życzymy przyjemnego użytkowania!