Artykuł ten odpowiada na pytanie jak dodać nowy raport w programie ProstaPaczka2, wykorzystując w tym celu jeden ze zdefiniowanych przykładów.
Uprawnienia do raportów
Jeżeli zdefiniowałeś użytkowników w ramach programu masz możliwość przypisania jednego z 9 poziomów uprawnień do raportu, dzięki temu będziesz miał pewność, że wykonywać raport będzie uprawniony pracownik.
Jeżeli nie masz zdefiniowanych użytkowników, to te pole możesz zignorować.
Dodawanie nowego raportu
Aby dodać nowy raport przechodzimy do zakładki RAPORTY i wykonujemy następujące kroki:
- Wciskamy przycisk DODAJ
- W dolnej części okna wybieramy przykład raportu, który chcemy wykorzystać
- Wciskamy przycisk ZASTOSUJ – okno zostanie wypełnione danymi z przykładu
- Zapisujemy raport przyciskiem ZAPISZ
Po zapisaniu raport będzie dostępny na liście rozwijanej i będziemy mogli go wyświetlić.
Definiowanie własnych raportów
Jak znasz SQL i wiesz jak dostać się do bazy programu ProstaPaczka2, to możesz samodzielnie zdefiniować raport. Jednak nie jest to trywialne zadanie i zdecydowanie polecamy zlecenie tego nam.
Programista, analityk IT i specjalista ds. projektów z wieloletnim doświadczeniem. Absolwent Politechniki Białostockiej i Politechniki Warszawskiej. Magister elektrotechniki z wieloletnim doświadczeniem w branży kurierskiej. Wykształcenie uzupełnione o studia podyplomowe oraz liczne szkolenia z zakresu zarządzania projektami IT, analizy IT oraz modelowania procesów biznesowych. Prywatnie miłośniki literatury fantasy i szczęśliwy ojciec.